Comença el compte enrere per una de les estrenes més esperades d'aquest 2026: Más cara, el nou disc de Bad Gyal que es publicarà el pròxim 6 de març, just un dia abans del seu aniversari. Aquest segon disc de l'artista de Vilassar de Mar arriba després del gran èxit de fa dos anys de La Joia, un primer àlbum esperadíssim que va complir amb totes les expectatives. La Pussy K Mana promet superar o almenys igualar el triomf que va tenir amb temes com Chulo Pt2, Perdió este culo o Sin Carné. De moment, ja hem pogut escoltar alguns dels primers avançaments com Da me, Fuma, o Última noche i, evidentment, tenim clar que no ens decebrà. Per fer-nos més curta l'espera, ahir, 10 de febrer, Bad Gyal va publicar-nos tot el llistat de títols de Más cara, sense revelar-nos les col·laboracions, l'única que vam poder esbrinar va ser la cançó Choque, que interpretarà amb Chencho Corleone i que, desafortunadament, a molts fans ja els havia arribat. Atents.
No hi ha cap sector de fans tan fidel i tan impacient com el de Bad Gyal. I és que, des de fa uns dies sembla que es va començar a filtrar un petit fragment de Choque, la cançó amb Chencho Corleone que es publicarà el pròxim 12 de febrer i serà l'últim avançament del nou disc de Bad Gyal. La filtració d'una cançó no és un plat de bon gust per cap artista i, es tracta d'una situació que els fa capgirar caper avall tota la planificació de la seva agenda. Via TikTok ja s'han començat a escoltar alguns dels versos i el ritme de la cançó, i Bad Gyal n'ha sigut conscient. Tot i això, ha volgut prendre-s'ho amb humor i fer un vídeo de la situació just després de publicar que estrenarà, la versió oficial de Choque, aquest divendres.
Bad Gyal decidia copiar el vídeo que ja es va fer viral d'una altra usuària de la xarxa i apareixia fent veure que plorava i que li queien les llàgrimes. El protagonista del vídeo és, sens dubte, la cigarreta de marihuana que du entre els dits i que aprofita per acabar d'embolicar amb l'aigua de les seves pròpies llàgrimes, fent referència que, davant d'aquesta mala notícia, ella fuma un cigarret de marihuana a la seva salut. A més, la catalana escrivia el següent: "Cuando quieres sacar un tema con tu artista fav y te lo filtran a una semana" Tot seguit, es col·locava el cigarret, ben gruixut, a la boca, per fumar-se'l. Una imatge val més que mil paraules, aquest és el vídeo que ja acumula més de 300 000 m'agrada i més de dos milions de reproduccions:
El públic té ganes d'escoltar nova música de Bad Gyal, i més, tenint en compte que tots els fans s'han comprat les entrades per veure-la en concert, on presentarà i defensarà damunt l'escenari tots aquests nous temes, a part de recordar els èxits anteriors. Les entrades estan exhaurides en moltíssimes localitats, i concretament, a Barcelona i a Madrid hi actuarà tres nits seguides. N'hi ha que consideren una bogeria comprar-te unes entrades per un concert sense haver escoltat abans el nou projecte, però els fans de Bad Gyal tenen clar que la Pussy K Mana mai els decebrà i que Más cara els farà ballar, cantar i sobretot, moure molt els malucs. Només ganes.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!
