Si abans els ídols dels més joves eren els cantants, actors o ballarins, ara ho són els influencers. Per als que encara no tinguin controlat el tema, es tracta de persones amb gran presència a les xarxes socials (tenen molts seguidors) que poden resultar interessants per a les marques. Les firmes acudeixen a ells perquè aquests els representin.

D’influencers (o instagrammers o bloggers o youtubers) n’hi ha munt, però només alguns triomfen. En aquest rànquing, està guanyant posicions Anna Ferrer Padilla, que situaràs millor sabent que és la filla de Paz Padilla.

La noia ja acumula més de 75.000 seguidors a Instagram, on cada dia hi penja fotos de tot el que fa:

 

A post shared by ANNA FERRER PADILLA (@annafpadilla) on

A Youtube la segueixen uns altres 34.000, que no es perden ni un vídeo de la jove. Moltes vegades, la filla de Paz Padilla respon les preguntes dels fans, que poden anar des de les dietes que fa la jove, fins als estudis universitaris que va triar (ha acabat segon curs d’Economia).

Amb motiu dels 18 anys d’Andreíta, la filla de Belén Esteban, ara Paz Padilla ha parlat de la presència mediàtica de la seva filla. “Ella no és una noia normal, igual que tampoc no ho sóc jo. Jo li dic, ‘Anna, la teva mare és famosa, i hem de tenir compte d’una sèrie de coses que la resta de la humanitat pot fer però jo no’, explica Padilla.

Així, afirma que “és una influencer, una it-girl (...) Funciona i té molts seguidors. I a la gent li agrada. Avui dia, la xarxa funciona així. Ella pren la decisió de ser una blogger i a mi no m’agrada, però he de respectar-la”.

 

Best team #happymothersday

A post shared by ANNA FERRER PADILLA (@annafpadilla) on

“¡Hola Bombones!”

Hi ha una norma no escrita entre els influencers que és la forma de saludar. Molts d’ells en tenen la seva de personalitzada, que s’acaba convertint en una característica més.

Anna Ferrer Padilla acostuma a saludar als seus vídeos amb un explosiu “¡Hola bombones!”. La famosíssima Dulceida ho fa amb un “¡Hola preciosos!”, mentre que Laura Escanes -la dona de Risto- s’inclina per un ”¡Hola bonitos!”. Diferents adjectius, però el to i l’objectiu de cridar l’atenció dels seguidors, és el mateix.

 

A post shared by ANNA FERRER PADILLA (@annafpadilla) on

Veurem si algun dia Anna Ferrer Padilla acaba tenint tan èxit com algunes de les seves companyes de professió.