Judit Mascó té quasi 200.000 seguidors a Instagram, els quals segueixen la model perquè les agrada estar al dia sobre els seus projectes davant la càmera i també conèixer més detalls sobre la seva vida i els moments que comparteix. La supermodel catalana acostuma a ser bastant discreta amb el seu entorn més íntim, com, per exemple, les seves quatre filles, la Maria, la Paula, la Romitha i la Clara. Sembla que cap d'elles vol seguir la carrera de la seva mare, i, encara que de vegades apareixen en el perfil de la Mascó, la model sempre procura donar-los el seu espai i compartir imatges seves en petites dosis, només en moments macos. Una altra persona molt i molt important del seu dia a dia, que ha format part dels llargs últims anys de la seva vida, és Eduard Vicente, gerent del MACBA, marit i company d'aventures de la model catalana; així és la parella: 

Judit Mascó i Eduard Vicente / Instagram
Judit Mascó i Eduard Vicente / Instagram

Les imatges parlen per si soles, continuen igual d'enamorats que en els inicis de qualsevol història d'amor, i ja fa temps que tots dos van començar a escriure les pàgines de la seva relació. Judit Mascó i Eduard Vicente faran trenta-tres anys de casats el pròxim mes de juliol i ja fa gairebé quaranta anys que es van formalitzar com a parella. Un matrimoni català dels que ja no en queda. Per la xarxa podem veure com continuen sent el suport més gran l'un de l'altre, inclús en els moments més delicats. Aquest estiu vèiem com Judit Mascó es trencava el taló d'Aquil·les, una lesió que patia just enmig de l'estiu, temporada de vacances, sortides i excursions. Calia que la model fes molt repòs i després comencés un període de recuperació, i allí estava Eduard Vicente per fer-li costat, acompanyar-la en les seves primeres passes, i fer-li les fotos que més tard ens compartia per la xarxa: 

Judit Mascó i Eduard Vicente a la muntanya / Instagram
Judit Mascó i Eduard Vicente d'escapada a la muntanya / Instagram 

Aquest cap de setmana era Judit Mascó qui li feia costat al seu marit en un repte molt especial que ja s'ha convertit en una tradició: la Marató de Barcelona. Milers de corredors han corregut els quaranta-dos quilòmetres de Marató per la capital catalana, entre ells, Eduard Vicente, qui, concretament, ja fa quinze anys consecutius que participa en la cursa. A propòsit d'això, també fa quinze anys que Judit Mascó l'espera a la línia de meta per animar-lo fins al final i veure'l assolir el seu objectiu un any més. El número quinze és molt rodó, i aquest any Judit Mascó sentia més orgull que mai; per aquest motiu, ha volgut homenatjar un any més al seu marit via Instagram: "Repte aconseguit! 15a Marató de Barcelona consecutiva!! Moooltes felicitats campió!", aquest era el storie: 

Judit Mascó felicita el seu marit per la 15a Marató de Bcn / Instagram

A la foto es pot veure com el gerent del MACBA saluda la càmera amb el dorsal amb el nom de Lalo, un sobrenom que també du com a usuari d'Instagram: Lalo para siempre. No en coneixem massa més detalls, ni els motius o l'anècdota per la qual Eduard Vicente es fa anomenar així en moltes ocasions. Tot i això, sigui amb el nom de Lalo o d'Eduard, el marit de Judit Mascó s'ha endut una marató més a la butxaca, i el que és més important, l'aplaudiment i el suport innegable de la seva dona. 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!