Actualment, hi ha molts creadors de contingut sobre premsa rosa, o, directament, periodistes del sector que han volgut endinsant-se en el món de les xarxes. Un veritable exemple que s'ha sabut reinventar i treure partit del seu talent creant una comunitat de seguidors que s'enganxen a tots els seus vídeos és, sens dubte, Núria Marín, periodista i actual presentadora de l'Està Passant a TV3. Estem segurs que a tots i totes alguna vegada us haurà aparegut un vídeo del Royal Salseo, del Waka Salseo, del Salseo Ibérico, i ara més que mai, del Beckham Salseo. Aquests són els noms que Núria Marín ha adjudicat a algunes de les seves trames preferides i que té a quasi un milió de seguidors a Instagram, enganxats a la pantalla. Núria Marín no només informa sobre la vida de moltíssims famosos i l'actualitat d'aquests, sinó que, també es mulla, dona la seva opinió i desidealitza molts perfils i declaracions que estan molt normalitzats. Com era d'esperar, la periodista té diverses anècdotes amb alguns influencers que han aparegut en el seu perfil, l'última d'aquestes ha sigut Marta Pombo, la germana mitjana de les Pombo. Atents.
Fa poc més d'un mes, Marta Pombo es feia viral per explicar via stories que no es pot comprar la casa dels seus somnis (amb jardí i més luxes) perquè els preus de Madrid estaven molt alts. Unes declaracions bastant fora de lloc, tenint en compte que es tracta d'una noia amb un estil de vida elevat, amb diners i seguidors que, segurament, no es poden permetre comprar ni un senzill pis a la ciutat. Núria Marín va fer un vídeo reaccionant a les seves paraules i fent una crítica constructiva al respecte, cosa que, per a sorpresa de ningú, va fer enfadar a Marta Pombo, qui li comentava en el vídeo bastant molesta. Ara, un mes més tard, Núria Marín ha explicat més detalls d'aquesta anècdota amb la Pombo durant una entrevista per al programa Bacstage de Flaixbac.
Els locutors del programa li preguntaven respecte a aquesta polèmica i Núria Marín confessava el següent: "A més, Marta Pombo em va enviar uns missatges que he tingut la decència de no publicar. Em va escriure uns missatges mostrant que molt educada no és...". Seguidament, recuperava les declaracions de la Pombo: "Sí que pots comprar-te una casa, no pots comprar-te una mansió. Però clar, hi ha gent que no es pot comprar res. I després ella que sempre presumeix de comunitat, has demostrat que la teva comunitat t'importa una merda. Ella va reaccionar molt malament dient que 'su comunidad se había lanzado como leonas a defenderla" I allà la va cagar bastant, perquè m'ho va posar en safata de plata..." explicava per Bacstage de Flaixbac.
La periodista no donava més detalls de la conversa amb Marta Pombo, però sí que volia explicar la seva posició respecte al contingut de la família Pombo: "Mira ja hi ha molta gent que fa contingut positiu sobre les Pombo i algú ho ha de contrarestar. Vull dir, a part que també, i ara em mullo bastant, però també veig una tendència que s'està potenciant influencers d'una determinada ideologia i d'una determinada manera de viure, que defensen uns valors molt concret i jo crec que les Pombo defensen un estil de vida i una ideologia amb la qual no empatitzo. Hi ha coses que no sé... Jo crec que algunes coses que comparteixen generen certa frustració. Tracten a la gent de tonta i això m'emprenya, i de tant en tant, m'agrada assenyalar-ho", aquest era el moment en què ho explicava. Aleshores, també recordava l'última polèmica de María Pombo, la més famosa de les tres germanes, que va dir que no li agradava llegir: "Jo no em puc creure que una de les influencers més seguides sigui una que diu que hem de normalitzar que no t'agradi llegir, després va intentar donar-li la volta, però va dir el que va dir. Tu saps molt bé el que ha dit, dius: 'no hace falta leer para llegar donde yo estoy'"
Núria Marín ho podia dir més alt, però no més clar. Un cop més, fantàstica, sempre al seu vaixell.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!
