El 2023 no només ens ha portat les primeres alegries en forma de campanades, sinó també en forma d'embarassos, petons i tatuatges. Cristina Pedroche, Isabelle Junot i Inma Cuesta han oficialitzat la seva maternitat en les últimes hores, però és que n'hi ha més. Dos nous VIPs donen signes d'amor i ho aposten tot al 2023. És el cas de Lucas Vázquez i la seva dona Macarena Rodríguez i el de Christian Gálvez i Patricia Pardo. Van a totes aquest nou any.

Christian Gálvez i Patricia Pardo Instagram
Christian Gálvez i Patricia Pardo Instagram
Lucas Vázquez espera el seu tercer fill

Casat el 2017 amb Macarena Rodríguez, el merengue anunciava a la una de la nit que està preparat per tornar a ser pare. Macarena està embarassada i ara caldrà veure si és nen o nena. Serà el desempat, ja que la parella té ja dos bombonets, un noi i una noia: Lucas i Maca, com els seus papis. Aquest o aquesta haurà, per força, de tenir un altre nom.

Christian Gálvez, morrejada i tattoo

Ara està en una nova aventura televisiva al capdavant de '25 palabras', però això no li impedeix de continuar gaudint de l'amor. Està en una etapa preciosa de la seva aventura amb la també presentadora de Mediaset España Patricia Pardo. Van a totes en aquest 2023 i han començat de la millor forma: amb un passeig, un petó apassionat i un tattoo. Aquest tattoo conté una frase molt especial per a ells, la qual enforteix la seva relació. 'Luz y camino' és el que s'han gravat en tinta a les seves pells per sempre. Doncs sí. Porten poc temps junts, però van sobre rodes. El tatuatge és súper cute, però el millor és la imatge besant-se. Quina passió... visca el 2023!

Christian Gálvez i Patricia Pardo IG
Christian Gálvez i Patricia Pardo IG
Tattoo Christian Gálvez Patricia Pardo IG
Tattoo Christian Gálvez Patricia Pardo IG

Allau de bones notícies

Si l'any 2022 va ser l'any de les ruptures, aquest apunta que serà l'any dels embarassos i els parts. De moment, guanyen per golejada: a dia 1 ja hi ha quatre VIPs que han anunciat que seran pares o mares. Lucas Vázquez, Cristina Pedroche (ho va reconfirmar ahir a les Campanades d'Antena 3), Isabelle Junot i l'actriu Inma Cuesta. Pinta molt bé aquest 2023, no?