Sor Lucía Caram, desbordada per la crisi del coronavirus. En plena pandèmia, la monja dominica rep diàriament una multitud que s’apropa al Banc dels Aliments de Manresa per a demanar-los ajuda. Una situació delicadíssima que ha denunciat aquest dimarts a Todo es mentira, el programa que Risto Mejide presenta a Cuatro. I n’assenyala el govern del PSOE i Podem com a principal responsable: “Todo lo que es oficial es mentira. Hacen los cálculos al ojo por ciento. La gente no ha cobrado el ERTE”. L’executiu espanyol assegura que ha tramitat el 98% dels expedients però Caram ho posa en dubte. “Estamos atendiendo a un 10% de la población, dando 7.600 lotes de alimentos en un mes. Son unas colas interminables y la gente no tiene para comer. Esto no nos lo podíamos imaginar”, ha lamentat.

Lucia Caram TEM

Mediaset

La religiosa argentina acusa Pedro Sánchez i Pablo Iglesias d’una gestió nefasta de la crisi i els alliçona perquè enreden els ciutadans, assegura: “Las mentiras, una tras otra. Se han puesto una coraza para no dialogar absolutamente con nadie. Están engañándonos. ¿Qué tiene que ver el Estado de Alarma con la Reforma Laboral, con pactar con Bildu y Ciudadanos y con romper con ERC?”. Caram també els estira les orelles perquè considera que ignoren les demandes dels més necessitats: “Llenándose la boca como se la llenan del pueblo, se han olvidado de la gente. Y la gente que viene al Banco de Alimentos tiene historias dramáticas”.

Lucia Caram Iglesias

Mediaset

“Tenemos un Gobierno de mentirosos compulsivos. Pedro Sánchez pone cara de póquer y hasta ahora, los pocos que le creían, están desencantados. Me preocupa ver a los líderes sindicales que le están haciendo el cortejo y que no tienen una voz para defender realmente a los trabajadores”, protesta. Lucía Caram en té per tothom tot i que si algú li provoca especial indignació, aquest és el vicepresident del govern espanyol: “Pablo Iglesias ha terminado siendo una estafa. Mucha gente lo votó pensando que los defendería y se han sentido defraudados. Se han vuelto autistas y no quieren dialogar”. 

T'ha fet servei aquest article? Per seguir garantint una informació compromesa, valenta i rigorosa, necessitem el teu suport. La nostra independència també depèn de tu.
Subscriu-te a ElNacional.cat