TV3 acaba d'anunciar una sèrie de canvis previstos per a la temporada vinent. Canvis que afecten el cavall de batalla de la cadena, els seus informatius. A TV3 saben que els Telenotícies són els programes més vistos pel públic català, la manera com ens informem els espectadors de Catalunya. Alguns diuen que quan una cosa va bé, no cal tocar-la... D'altres, però, diuen que justament quan les coses van bé, és quan cal fer alguns petits retocs perquè segueixi funcionant de meravella. Ho farà el Barça de Flick i ho faran al departament d'informatius de Televisió de Catalunya.
Després d'un temps on els encarregats d'oferir l'actualitat informativa han estat Xavi Coral i Raquel Sans al TN Migdia, Toni Cruanyes al TN Vespre i Ramon Pellicer i Cristina Riba al TN Cap de Setmana, a TV3 ja s'han anunciat els nous responsables de cara a la temporada vinent. Coral continuarà al capdavant del TN Migdia, acompanyat ara, en lloc de la Raquel, per l' Anna Garnatxe. Una Raquel Sans que passarà a presentar el TN Cap de Setmana al vespre, els divendres, els dissabtes i els diumenges. Perquè els migdies de dissabtes i diumenges ara passaran a ser possibles gràcies a dues cares noves: la Júlia López i el Joan Raventós.
Quedem-nos amb aquest darrer. Professional de cap a peus des de fa temps a Televisió de Catalunya, aquest periodista nascut a Vilafranca del Penedès, portava un temps, cinc anys, sent el corresponsal de la cadena a Brussel·les, després d'una època a la secció d'Internacional dels Serveis Informatius de TV3. Curiosament, quan va anar a la ciutat belga va ser en substitució de Xavi Coral, amb qui ara compartirà TN, si bé no alhora, ja que el Coral s'encarregarà del TN Migdia, com dèiem, de dilluns a divendres, i Raventós els caps de setmana. La seva parella professional serà la Júlia López, però en el vessant personal, el bo d'en Joan ha format una família amb la Marga, amb qui ha enamorat els seus seguidors amb fotos precioses a xarxes on se'ls veu junts o amb els seus fills. I moltes d'aquestes imatges corresponen al que probablement és el racó de Catalunya preferit de tots dos, la preciosa Altafulla i la seva platja.
Celebrem el retorn del Joan a Catalunya, per presentar el TN Migdia i perquè així podrà anar sempre que ho vulgui a la seva estimada platja d'Altafulla.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!