El panorama d'artistes musicals és extens i molt variat. La dificultat que té triomfar damunt dels escenaris simplement pel talent cada vegada és més gran i, ara, convertir-se en un artista mundial va molt més enllà que enamorar els oients amb la veu. Els cantants han de fer de tot, tenir talent, carisma, donar-se a conèixer a les xarxes... i saber vendre els seus temes perquè tothom els escolti. Realment, les estratègies de les noves estrelles mai ens deixaran de sorprendre, perquè hem vist de tot. Des d'omplir-se l'àlbum amb col·laboracions completament inesperades, fins a pujar damunt de l'Empire State Building per mostrar al món les seves noves melodies. Realment, sempre ens deixen amb la boca oberta i l'última a tenir una aparició sorprenent ha estat una famosa cantant espanyola, Mala Rodríguez, que ha escollit la ciutat de Barcelona com el lloc ideal per fer-ho.

Mala Rodríguez / Instagram

Ni més, ni menys, la cantant andalusa s'ha tornat una celebritat pels seus seguidors i, ara, encara que lluny del seu prime musical, ha aparegut per la capital catalana per mostrar als ciutadans una cosa molt més important que un àlbum, el Wimen Festival. Efectivament, la protagonista formarà part del festival de música en femení i ha deixat de pedra els seguidors amb la seva última aparició. On l'ha fet? En un dels llocs més transitats de la ciutat, el metro, en què ha cantat algun dels seus temes entre la multitud d'usuaris que viatgen amb transport públic.

Atents a l'escena perquè és espectacular. Mala Rodríguez, vestida de negre i amb una gorra, ha aparegut a l'estació de metro de Fontana de l'L3 acompanyada de càmeres i flaixos i, dins d'un vagó, ha tret alguna de les seves melodies. La protagonista ha cantat els seus temes fins que ha arribat a la parada de Diagonal, en què ha pujat als túnels per fer el transbord fins a l'L5 i allí s'ha quedat en un petit escenari on ha fet un concert. En el vídeo compartit a les xarxes dels TMB, podem veure a la cantant davant del cartell del Wimen Festival i una multitud de persones mirant-la cantar en directe. El moment és surrealista, perquè qui s'imagina trobar-se a la Mala Rodríguez un dijous en el trajecte cap a casa? Probablement, ningú.

Mala Rodríguez al metro de Barcelona / X

Mala Rodríguez va aixecar passions pel metro de Barcelona donant-ho tot en un concert inèdit. La cantant serà una de les últimes a aparèixer al Wimen Festival, esdeveniment que acaba el 26 d'octubre. Qui millor que l'artista espanyola per sortir al metro i donar a conèixer el festival entre la multitud. Sense vergonya, amb música i una colla de fanàtics seguint els seus temes davant d'ella. Els cantants mai ens deixaran de sorprendre i Mala Rodríguez tampoc.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!