Ya no quiero bailar toda la noche. La cantant catalana Sonia Madoc ha posat punt final al duet més famós de la música pop. Els duets sempre acaben trencant-se, els humorístics, com Cruz y raya o Martes y trece, i els musicals, com Ella baila sola o ara Sonia y Selena. Les dues integrants dels Països Catalans, Sonia de Barcelona, Selena de Castelló, ja van tenir una ruptura i s'havien retrobat per participar al Benidorm Fest i poder optar a representar TVE, elles diuen Espanya, a Eurovisió. La derrota va ser contundent i va ser un bany de realitat, ja no són el que eren. La desfeta va ser aquest estiu quan van tenir només 9 actuacions en tota la temporada de grans concerts, nou pobles les van contractar, nou discoteques, nou revetlles. Un desastre. Ara és Selena la que assenyala la culpable, Sonia, i s'estiren el monyo. Diu que li ha comunicat la ruptura per burofax aquest mateix dijous 27 de novembre, data de la segona mort de Sonia y Selena:

Sonia i Selena, GTRES

Selena Leo culpa Sonia Madoc: "Comunicado oficial. Lamentamos comunicar que el dúo musical Sonia y Selena ha quedado disuelto por decisión unilateral de una de sus componentes, Sonia Madoc, a través de una notificación a fecha 27-11-2025 y debido a varias divergencias. Agradecemos a todas las personas y público que las han acompañado en esta nueva etapa. Pedimos disculpas a todos los compromisos y eventos que no podrán contar con las actuaciones pactadas. Iremos resolviendo cada caso uno a uno. Tras estudiar la situación, el equipo que las ha acompañado en esta etapa y Selena Leo haremos las declaraciones pertinentes. Hoy es un día triste para el pop nacional y para las personas que formábamos parte de este proyecto. Sin embargo no tenemos duda de que la música y el legado de Sonia y Selena siempre seguirán vivos. Gracias por haber bailado juntos toda la noche. Atentamente, Equipo Locamente Talent". L'última de sortir, que tanqui la porta.

Selena Leo, GTRES

Sonia Madoc a EN Blau

Sonia Madoc ha decidit fulminar una banda musical popularíssima per una simple raó: no donava un duro, era antieconòmica. Dues dones ja més madures, recautxutades i fent playback no era el mateix ganxo que fa 20 anys. Madoc té 51 anys i Selena Leo 50. En una recent entrevista la catalana va confessar les seves raons per desconnectar el cable que mantenia amb vida el duet: "No puedo malvender el caché de un dúo porque me perjudico yo en solitario ¿Crees que si tuviese una gira de 80 bolos me iría de Sonia y Selena? Selena Leo se quedó con todo en los 2000 y yo estaba depresiva en mi casa. No voy a hacer otro dúo porque estoy cansada de compartir. Sonia y Selena iba a ser un trío con un chico. Estaba preparando mi candidatura para el Benidorm Fest 2025, pero fui más generosa porque pensé que era más fácil como Sonia y Selena. Mi sueño sería ir al Benidorm Fest en solitario". La mamella no donava més llet.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!