Amb tan sols 21 anys, Irma Farelo, s'ha convertit en tota una icona de Catalunya: la reina del trap català. Amb col·laboracions amb altres estrelles del panorama nacional com The Tyets, Julieta o la seva germana Bad Gyal ha aconseguit posicionar-se al top indiscutible d'artistes actuals. A l'acadèmia, la Mushkaa ha recordat amb emoció els seus inicis al món musical: "Todo empezó con covers de Bad Bunny en la pandemia" i ara, uns tres anys després només fa que acumular èxits. Algú li hauria de recordar això, ja no és un "meme" com ella diu, Mushkaa, ets tota una referència!

Mushka i Julieta

La de Vilassar no ha perdut l'oportunitat de recalcar la importància de la seva família i, en especial, de la seva parella, la Ouineta.  "Ayer os vimos mientras comíamos pizza", comentava als nois d'Ot. Quin pla més romàntic! La cantant ha destacat la importància de tenir-la al seu costat tant en el seu dia a dia com en la seva trajectòria professional, recordant el gran paper que fa com a la seva coreògrafa. No hi ha qui les separi! La Mushkaa té clar que l'èxit ha de ser col·lectiu i què millor que compartir-lo amb el teu amor? La cantant també ha volgut compartir el seu lema personal per afrontar el dia a dia: "Chill con la vida, petarlo está obrevalorado". Això és el que ha aconsellat als membres d'OT i una guia que hauríem de tenir en compte tots i cadascun de nosaltres. 

Ouineta i Mushka / Instagram

La catalana no ha dubtat a dedicar bona part de la visita parlar i defensar el poder d'una llengua com el català. La Mushkaa ha explicat als concursants que mentre buscava com podia fer-se un lloc a la indústria va topar amb la seva llengua materna: "El catalán me ayudó a destacar" ha assenyalat l'artista. Potser a cert exconcursant li hauria agradat sentir aquestes declaracions fa tan sols unes setmanes quan va iniciar una gran polèmica lingüística... La cantant sí que té clar que és un bon moment per a seguir reivindicant les llengües. Potser per això al llarg de tota la visita la sintonia amb els concursants catalans i la Noemí Galera ha estat indiscutible, especialment amb el salvat de la setmana, en Max. De fet, tots dos han protagonitzat una bonica anècdota: "Som veïns" ha confessat el concursant ben emocionat. Ell de Premià de Mar, ella de Vilassar.

Max a la Gala 3 d'OT2025

 La cantant també ha destacat una notícia que ben segur no agradarà gaire als seus fanàtics: "Cuando termine esta gira, voy a parar un poco". La Mushkaa té clar que vol gaudir del moment i necessita una pausa per a fer-ho. Tothom es mereix un descansa per a gaudir d'allò que més aprecia, com ja ens ha dit, el seu cercle més proper. No us alarmeu, però, també ha confessat que encara li queda molta feina per a fer. "Hay mucha gente con quien quiero colaborar y todavía no lo he hecho". Quin o quina artista deu tenir al cap? Fem apostes i confiem que no triguem gaire a descobrir-ho!

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!