Després del fiasco que va suposar l'eliminació de França a les semifinals del Mundial, a mans de la selecció espanyola, l'estrella dels bleus ha parlat. Després que la Roja passés per sobre dels francesos, els grans favorits, ridiculitzant i anul·lant per complet els totpoderosos Mbappé, Dembelé, Olise, Doue, Barcola i companyia, la màxima estrella del conjunt del gall, i màxim golejador del campionat, ha volgut pronunciar-se, una setmana després del cop dur que va suposar quedar a les portes d'una nova final. Un "Thank you" als aficionats pel suport, tot i no haver pogut culminar.
De totes maneres, què millor que passar l'eliminació i la pena per l'eliminació en la millor de les companyies. I això és el que ha fet Mbappé dies després. Amb qui? Amb la seva mare, Fayza Lamari, i la seva parella, Ester Expósito. El futbolista, la seva mare i l'actriu espanyola han fet bo allò de al mal tiempo, buena cara. Que en el seu cas, amb la carretada de milions que té, es podria traduir per al mal tiempo, joyaza al canto. Un exclusiu regal, un detall, que ha volgut tenir el jugador del Reial Madrid amb la seva xicota.
Divendres, avinguda Montaigne de París, prop dels Camps Elisis. El futbolista i l'actriu passant una tarda de compres per la capital francesa en companyia de la mare i la sogra, respectivament. Mbappé ha començat les seves vacances abans de reincorporar-se a la disciplina del seu nou entrenador, Jose Mourinho, al conjunt merengue. I el primer que ha fet ha estat anar de botigues i deixar-se una pasta en un regal que ha deixat la seva estimada sense paraules. A la zona on van ser vistos hi ha moltíssimes botigues molt exclusives, amb objectes no aptes per a qualsevol butxaca, especialment botigues de moda i joieries. I justament ha estat en una d'elles on Mbappé i companyia han entrat. I la propietària, en veure'l, s'ha emocionat.
"Quin plaer donar la benvinguda a Kylian Mbappé, la seva mare i Ester Expósito a la nostra boutique de la Rue de la Paix. Una ocasió íntima per presentar les nostres últimes creacions i compartir un moment especial plegats", deia la propietària de la joieria 'Messika'. Després d'entrar també a Dior o Jacquemus, finalment va ser allà on Mbappé va comprar una joia espectacular. Relaxats, tot i la presència de fotògrafs a les portes, van estar mirant i remirant fins que es van decidir per una peça espectacular. Un penjoll d'or groc i diamants, amb un preu de traca, 19.800 euros. Un penjoll de Move Link, feta amb or de 18 quirats i recoberta amb diamants, i que "forma part d'aquest concepte Messika. Encastat amb brillants enlluernadors, aquest collaret de diamants per a dona cobrirà els seus conjunts de vestir d'una brillantor sumptuosa. La flexibilitat de la seva estructura, com una cadena d'or que envolta l'or el dia per aportar caràcter a les samarretes o camises”, detallen des de la firma.
Segur que Mbappé, a banda de amb expósito, també va tenir un detall cap a la seva mare. Tenim curiositat per saber quina joia li va regalar a ella.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!
