Amb la temporada de futbol finalitzada, comença la temporada d'estiu, la preferida dels mitjans de premsa rosa per a seguir de ben a prop les vacances dels futbolistes. Tot i això, aquest estiu 2026 serà protagonitzat pel Mundial, la competició de futbol que tots els jugadors volen guanyar una vegada a la seva carrera. En la convocatòria de la selecció espanyola podem veure-hi molts rostres del Barça, com per exemple Eric Garcia, Dani Olmo, Lamine Yamal, Pedri, Gavi, Joan Garcia, Pau Cubarsí i Ferran Torres. Les vacances de tots ells hauran d'esperar; ara els toca concentrar-se en la competició internacional. Ara bé, des d'EN Blau anem seguint les vacances d'altres companys, com per exemple les de Marc Casadó, català de la Masia que ha optat per gaudir del seu temps lliure amb una de les persones més importants del seu entorn, la Noa, la seva xicota.
Des d'EN Blau ja fa més d'un any que vam presentar Noa Brea com la parella de Marc Casadó, i en aquesta temporada l'hem vist més present que mai a les grades del partit i sobretot a la gespa celebrant les victòries i els títols del seu xicot. Sens dubte, es tracta d'un dels majors suports del jugador de Sant Pere de Vilamajor, juntament amb la seva germana petita Laura Casadó i els seus pares. La parella és discreta a l'hora de compartir detalls de la seva relació; tot i això, molt de tant en tant els agrada mostrar-nos alguns dels seus moments junts, com per exemple, aquest increïble viatge que han fet plegats a Tanzània.
Marc Casadó i Noa Brea han visitat el país de l'Àfrica Oriental a través d'un safari on han pogut veure moltíssims animals en persona, a part de gaudir dels paisatges i la cultura del país. Per la xarxa, l'encarregada d'anar compartint alguns dels millors moments d'aquesta visita ha sigut Noa, qui és bastant més activa que el futbolista a Instagram. En la publicació resum no han faltat les fotos d'alguns dels animals salvatges que han vist de ben a prop; també hem pogut veure que la parella ha tingut el luxe de banyar-se en una piscina amb unes vistes d'ensomni. Evidentment, no han faltat les fotos al pur estil safari on tots dos llueixen la mar de bé els respectius barrets mítics per visitar la zona. Aquestes són algunes de les fotos que han compartit aquests dies:
Una escapada romàntica inoblidable que ja ha arribat al seu final. Noa Brea compartia una foto de tots dos asseguts en una taula menjant davant el paisatge i, a part de compartir de nou la ubicació, també s'acomiadava d'aquesta amb les dues emoticones pertinents. D'altra banda, la parella del futbolista també s'ha volgut acomiadar del viatge publicant un recull dels millors moments amb una publicació de fotos on els podem veure a tots dos i, sobretot, un Marc Casadó més que feliç entre el desert.
No és la primera parella blaugrana que veiem que escull aquest destí per les seves vacances. Justament un any enrere, qui també optava per visitar Tanzània era Pedri, juntament amb tota la seva família i poc després també hi veiem a Gavi amb la seva nòvia, la seva germana i la parella d'aquesta. Podríem dir que Tanzània és un dels destins preferits de tots ells. Veurem si s'hi suma algú més.
