Hansi Flick va donar dissabte dos dies de festa als seus futbolistes com a premi per la victòria a camp del Getafe i quedar-se a un pas de la segona lliga consecutiva de l'entrenador alemany. Flick ja només té dos preparadors amb més lligues que ell al Barça: i són dos mites: les tres de Guardiola i les quatre de Cruyff. I Hansi ja ha dit que vol ser el míster de l'equip quan s'inauguri el nou Camp Nou per tant renovarà un parell d'anyets i no costa imaginar que guanyi les 4 lligues consecutives de Johann. Té un equip joveníssim, conjuntat, amb molta qualitat, amb ambició, amb sacrifici i amb un detall no menor: són amics. Ho demostren les fotos que han penjat a Instagram tres jugadors catalans que han decidit agafar els dos dies de festa i en lloc d'una escapada romàntica amb la parella o un caprici de multimilionari han llogat un iot entre ells i han sortit a dinar a un racó idíl·lic de la Costa Brava, que sembla Palamós. Són els dos garsies, Eric i Joan, i Dani Olmo. Tots catalans.

Un arròs al iot amb tres tipus de morenor, Ig

Els tres colors de moreno són delators, Eric Garcia és el més guapo, el més esvelt i el més bronzejat. Joan Garcia està pàl·lid i Dani Olmo sembla un guiri recremat entre el tint ros i la vermellor a la pell. Fan molta patxoca, en banyador, en forma, somrient, de Rodríguez sense ni rastre de les nòvies. I amb un detall no menor: quina beguda consumeixen els jugadors culers? No prenen alcohol i van decidir regar l'arròs amb una ampolla de plàstic de Vichy Catalan:

El dinar dels culers amb Vichy Català, Ig
Abans del dinar, Joan Garcia en remull, Ig

Tothom que estiueja a la Costa Brava sap que en aquesta època l'aigua està freda i en alta mar, lluny de la platja, una mica més. Però Joan Garcia s'estava fogant de calor i va decidir llançar-se al mar. Al vídeo es mostra com entre ells els jugadors culers parlen català. "Fota't-hi. Està gelada!":

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @joangarciacf

L'estampa ha recordat aquell dia que els veïns de Tossa de Mar, unes milles nàutiques més al sud del racó dels Garcia i Olmo, van veure un iot amb uns tals Leo Messi i Luis Suárez a bord. El millor jugador de la història va anar a la Costa Brava acompanyat de la seva dona i els seus fills i del seu inseparable company de vestidor i amic, Luis Suárez, i la seva família. En Blau va saber que el crack blaugrana va embarcar a Blanes a bord d'un iot que van llogar a l'empresa Boat Charter Barcelona, que ofereix iots de luxe. En concret, el triat per Messi i companyia va ser el Sicilia IV, i ja és la quarta o cinquena vegada que requereixen dels seus serveis. Fa 27 metres d'eslora, té capacitat per a 8 persones i compta amb una tripulació de 3 persones. El preu del lloguer és de 6.500 euros al dia + IVA, benzina a banda. Un vaixell on no hi faltava de res: jacuzzi, bar, cabina VIP privada o interiors amb disseny modern amb mobles de roure mat.  Per entendre els gustos dels jugadors culers quan van a mar.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!