'Operación Triunfo 2023' ja s'encamina cap a la tercera gala de l'edició. Amb tan sols tres setmanes de concurs el retorn del format musical ja ha protagonitzat tota mena d'aldarulls i escàndols: diversos enamoraments entre els concursants, polèmiques entre el professorat i esbroncades, moltes esbroncades de la suprema, Noemí Galera. Són molts els canvis que envolten a aquesta nova edició, entre ells el més peculiar: el salt de la televisió pública al format en línia d'Amazon Prime. Està clar que el programa segueix mantenint la seva essència, però els nous promotors juguen un paper important en el desenvolupament del concurs. Han augmentat els avantatges i les facilitats pels concursants, 'Operación Triunfo' ha anat més enllà i han deixat enrere algunes una de les normes més estrictes de l'Acadèmia: l'aïllament dels concursants. Això és campi qui pugui.

 

Aquest any el concurs està promocionat per diverses empreses i entitats que indirectament, han afectat la mecànica del programa. És l'exemple d'una de les dinàmiques més característiques entre l'audiència: escollir el preferit de la setmana. Un dels promotors principals del programa: ING Direct patrocina aquesta famosa secció la qual han reanomenat com: 'El Nómada Favorito'. Fins ara els concursants de les darreres edicions que passaven tan sols s'enduien els coneixements acadèmics i com a molt es guanyaven salvar-se de les nominacions gràcies al públic. Ara, la cosa va més enllà i això de la immunitat és una ximpleria. Es nota que el format ha abandonat la televisió pública i ara té més coixí econòmic. I quin coixí! Senyores i senyors, l'afortunat o afortunada de la setmana ingressarà tres mil euros al seu compte bancari i viurà grans avantatges durant la setmana.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @directoot

 

Durant la primera gala, l'escollit pel públic va ser Paul, qui va poder gaudir d'una classe d'urban dance per ell sol. Uau. Però aquest cop el segon preferit ha pogut optar a un gran privilegi. I no estem parlant de beure's una birra, tal com desitjava Maria Escarmiento durant el 2018. Parlem d'una cosa heavy. La gran afortunada fou Naiara qui a més a més, va escollir a la seva companya Salma per viure juntes l'experiència. El públic no sabia de què es tractava i la resta de concursants menys, però la xarxa les va pillar ràpidament: Naiara i la Salma van assistir al concert de Morat al Palau Sant Jordi. Com dues assistents més. Molt fort. 

Acompanyades per Masi, l'encarregada de la postgal·la dels dilluns i un equip encarregat de mantenir-se fora del contacte social. S'han viralitzat per les xarxes, vídeos de les dues concursants ballant i cantant les cançons del grup colombià. Era un secret a veus i la xarxa no ho ha pogut evitar comentar. Estava clar que una renovació com aquesta comportaria canvis dràstics, però ningú s'esperava aquest tipus de novetats. Exposades a contactar amb l'exterior davant de milers de persones, impensable en les edicions anteriors. Encara queden moltes gales per endavant i si elles dues van poder gaudir d'un concert en directe, no sabem que ens oferirà el programa el següent dilluns. Des d'aquí a l'ENBlau ben segur que ho comentarem. 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!