Mentre molts treballadors d'oficina tot just acaben de començar les seves vacances d'estiu, els i les professionals del món del futbol ja estan a punt per començar la pretemporada. Els nois de Hansi Flick tot just acaben de tornar als entrenaments i a les noies només els queda una setmana per tornar a la rutina. És just per aquest motiu que ara no podem parar de veure els últims reculls de fotos de les vacances de moltes elles. Una nova temporada amb molts canvis després d'un estiu de comiats que moltes culers encara no han paït: des de la llegenda d'Alexia Putellas, passant per Mapi León i també Ona Batlle, tres noms que es trobaran molt a faltar dins del camp. Ara bé, qui continua al peu del canó, sent una de les preferides i amb un dels càntics més icònics del club, és Clàudia Pina, l'autora dels Pina Gol!
La jove de Montcada i Reixac, famosa per tot el poble pel bar de la seva mare on sempre emeten tots els partits blaugrana, també ha gaudit d'unes molt bones vacances després d'una gran temporada amb una Lliga, una Copa de la Reina, una Supercopa i una Champions. 4 títols que calia celebrar degustar des d'un dels paradisos més bonics del món: les Maldives. Aquest justament ha sigut el destí de Clàudia Pina per anar-se'n de vacances i ho ha fet ni més ni menys que amb la Lídia, la seva nòvia. Una escapada molt romàntica on la parella ha tingut temps de gaudir de la fauna marina en primera persona amb uns taurons i dofins nedant amb ells, com també unes postes de sol d'infart.
Així ens ho ha mostrat Clàudia Pina en la seva última publicació per la xarxa. on també ens mostrava alguns dels luxes que havia pogut gaudir, com passejar-se en un iot per les aigües cristal·lines de l'illa, o també sopar unes ostres amb unes vistes espectaculars. Ara bé, el veritable luxe és gaudir-ho tot de la mà de la seva nòvia, amb qui també ha protagonitzat fotos precioses de totes dues somrient-se i mirant-se als ulls amb un amor d'aquells que fan desfer d'amor. A part d'aquest selfie de totes dues, Clàudia Pina també ha presumit de nòvia amb unes fotos d'ella en primer pla:
No és la primera vegada que Clàudia Pina es deixi veure tan enamorada. Des d'EN Blau ja vam conèixer aquesta parella durant el final de temporada, concretament en l'últim partit d'Alexia Putellas contra el Barça, on justament Clàudia Pina va fer gol i va rebre el premi a millor jugadora del mes de maig. Aquell vespre totes les jugadores també van aprofitar per celebrar aquests quatre títols, i Clàudia Pina ho va fer amb la Lídia, la seva nòvia que baixava a la gespa del camp per fer-li un petó de pel·lícula a la futbolista:
Una parella molt discreta que molt hem anat veient per la xarxa, en molt petites dosis. De fet, de la parella de la futbolista només coneixem el seu nom perquè el seu perfil d'Instagram és privat i no podem veure-hi les seves publicacions.
Aquest recull de fotos d'amor a Maldives ha sigut la dosi d'amor perfecta abans de tancar les vacances.
