Carlos Alcaraz adora Barcelona, com tots els tenistes. Durant anys la capital catalana ha estat el lloc de naixement o formació dels millors tenistes del món: Arantxa Sánchez Vicario, Sergi Bruguera, Àlex Corretja, Albert Costa... Rafa Nadal va venir a Barcelona per formar-se com el tenista que ha acabat esdevenint. I el seu successor és de Múrcia, Carlos Alcaraz, que amb 23 anys albira una carrera superior a la del manacorí. Alcaraz es fotografiava a les portes del MNAC amb tot Barcelona als seus peus. I allà entre aquelles cases hi havia la seva primera nòvia oficial. La revista Semana els ha retratat en portada fent-se carícies en banyador a bord d'un iot per aigües de Nàpols. Aquesta és la nòvia catalana de Carlitos Alcaraz:

Carlos Alcaraz i Clàudia Canals, Semana
Alcaraz a Montjuïc, GTRES

Ha estat el periodista Nacho Gay a Y ahora Sonsoles qui ha posat nom i cognom a la nòvia d'Alcaraz, es diu Clàudia Canals i com el seu nom revela és catalana, té 30 anys, set més que el tenista, i és empresària. Va estudiar màrqueting, especialitzada en xarxes socials i va fundar la seva pròpia agència. Però el que més destaca de la seva biografia és que va ser concursant de La isla de las tentaciones de Telecinco en la seva quarta edició l'any 2021. Aleshores tenia 25 anys i es definia coma "Comercial". Ha canviat molt en 5 anys. De voler la fama al programa més popular de Telecinco a ser parella de l'esportista més buscat:

Claudia LIDLT4, Telecinco 
Cláudia Canals ara, Ig

Segons desvela a la tertúlia d'Antena 3 el periodista Nacho Gay, és la primera vegada que veiem Carlos Alcaraz amb una noia en un pla romàntic tan clar. Tot i això, la col·laboradora Isabel Gónzalez aclareix que Clàudia tenia una parella que també es dedicava professionalment a l'esport fins a l'any passat. L'ha canviat per un de millor. Paloma García-Pelayo confirma que Carlols i Clàudia des de principi d'estiu estan junts. És a dir, fa menys d'un mes que festegen. La despatxa amb cert menyspreu: "Es una chica con los gustos muy claros". A la Clàudia li agrada la fama. Nacho Gay ha afegit que el tenista va tenir un altre idil·li breu amb Victoria Iglesias, filla de Julio Iglesias. "Carlos Alcaraz fue a jugar a Miami un torneo y le fue muy mal dentro de la pista pero muy bien fuera. Tanto uno como otro confirmaron a sus respectivos entornos que estuvieron juntos". A Carlos li agraden rosses i a Clàudia, famosos. Tots dos surten guanyant.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!