Dimecres de la setmana passada la revista 'Hola' era una de les més venudes. Aconseguia una portada del més sucosa per partida doble. D'una banda, publicava les primeres fotografies nítides de Piqué i Clara Chía junts. El futbolista deixava d'amagar-se i acudia al casament d'un íntim amic en companyia de la seva nova xicota. La parella del moment compartia pàgina amb Esther Doña i Santiago Pedraz. La vídua de Carlos Falcó va concedir una exclusiva per confirmar el seu futur enllaç matrimonial. Tanmateix, tan sols un dia després el jutge de l'Audiència Provincial i l'empresària trencaven la seva relació. En aquell moment per causes desconegudes.
Pel que sembla la parella va trencar abans de la publicació de l'exclusiva, però Esther Doña no ho va voler fer públic perquè no se li trunqués l'entrevista. Si l'hagués explicat 'Hola' l'hauria retirat de la primera pàgina i, per tant, l'ex de Santiago Pedraz no hauria cobrat un pastiu. La publicació està molt dolguda amb Esther Doña, ens asseguren que no tornaran a treballar amb ella mai més. Santiago Pedraz, per la seva part, li va demanar a Esther Doña que expliqués la veritat a la revista.

Esther Doña va enganyar a HOLA per embutxacar-se una suculenta quantitat de diners
'Hola' ha publicat un article d'opinió en el número d'aquest dimecres deixant clar que Esther Doña els havia enganyat. Quan va arribar la publicació als quioscos, Santiago Pedraz es va posar en contacte amb ells per disculpar-se. "Vaig trencar la relació el passat 12 d'agost", va dir el magistrat, confirmant el que hem vingut publicant aquests dies. "Des d'aleshores, absoluta distància", es reafirmava l'habitant de Salamanca per telèfon i molt "sorprès", segons explica el setmanari. "Hi ha línies vermelles que no es poden traspassar. Esther les va passar i per això em vaig plantar i vaig trencar", declara el jutge.

Santiago Pedraz és aliè a aquest reportatge. Esther Doña no li va donar cap part de la quantitat acordada. Va ser ella qui va contactar amb la revista per comunicar el seu futur enllaç matrimonial, tanmateix no va voler contactar amb la publicació per explicar la ruptura. Ella sabia que no anava a cobra perquè havia venut fum.
Tal com explica 'Hola', ella només els va explicar que havia estat una baralla més entre enamorats i que en uns dies tornarien a estar com sempre. Esther va arribar a dir a la revista que no passava res i que no existia tal ruptura: "Quedeu-vos tranquils, que, en uns dies, s'arreglarà i estarem tan bé com sempre", insisteix la publicació. Això sí, això ho va dir quan el setmanari ja estava a la venda a tot arreu. Finalment, va haver de confirmar la ruptura. Santiago Pedraz la va deixar mitjançant un missatge de WhatsApp.
La revista diu que Esther Doña, fossin els seus motius els que fossin, "va actuar de forma irresponsable" perquè Pedraz "ho tenia claríssim en aquell moment i ho continua tenint", afirma la publicació. "No tornaré amb Esther. No vull parlar amb ella", afirma amb contundència el magistrat. "Mai no parlaré malament d'ella perquè no la vull perjudicar de cap manera, però hi ha línies vermelles que no es poden passar i ella les va passar. Per això em vaig plantar i vaig trencar i per això no em mouré", sentència.
Quan es va fer pública l'exclusiva moltes de les seves amistats li van trucar i aquest els deia a tots el mateix: "Ja no estem junts".