Durant molts anys, els dissenyadors d'Haute Couture es van negar a vestir i a representar Kim Kardashian a les seves catifes vermelles i aparicions públiques, ja que era considerada com una personalitat més del món dels reality show. Tanmateix, gràcies a la visió fashionista del seu exmarit, el raper Kanye West, la socialité va aconseguir canviar totalment el seu vestidor, creant de la seva imatge una firma personal multimilionària. I això precisament va ser el que va observar el director creatiu de Balenciaga, el dissenyador georgià Demma Gvasalia, que va apostar cegament per Kim Kardashian, convertint aquesta col·laboració en una de les més lucratives en la història de la firma espanyola.

Després de veure tot l'impacte que pot generar la presència de les celebritats al món de la moda, el director de Balenciaga va decidir anar una mica més enllà en pujar a la passarel·la de la Setmana de l'Alta Costura, celebrada a París, França, a celebritats de la talla de Dua Lipa, Nicole Kidman i les top-models Bonica Hadid, Naomi Campbell i Emily Ratajkowski. Tanmateix, qui va aconseguir acaparar tots els titulars va ser l'ambaixadora més famosa de la firma, Kim Kardashian.

La socialité, qui va firmar un milionari contracte amb Balenciaga per lluir els seus dissenys gairebé que, diàriament, va sorprendre tots els seus seguidors en publicar un dels seus extravagants looks, dissenyat per la casa de moda espanyola, per sortir de l'Hôtel de la Marine. El look estava compost per un icònic vestit de lluentons, de mànigues llargues i amb una petita cua, que va combinar amb una de les màscares de poliuretà que van lluir algunes de les models en la desfilada.

Segons el portal 'Launchmetrics', aquesta publicació de Kim Kardashian ha generat gairebé un milió de dòlars en 'Media Impact Value', un valor que es calcula a través de l'anàlisi estadística de cada publicació, interacció o article amb relació a una marca. Al moment, la publicació compta amb poc més de 2,4 milions de "likes" a Instagram, convertint-se així en la celebritat que lidera el rànquing d'ingressos durant la Setmana de l'Alta Costura a París en generar gairebé dos milions de dòlars a Media Impact Value.

Després de la seva recordada presentació en la MET Gal·la del 2021, on l'ex de Kanye West es va presentar amb un total black look d'estètica zentai, la firma va descobrir que Kim K és una espècie de tela en blanc milionària amb què es pot experimentar amb diverses tendències, ja que tot el que utilitza sol ser recreat per la seva enorme comunitat de seguidors que supera els 324 milions de persones. Gràcies a aquesta aposta per Kim Kardashian i el seu excel·lent maneig de masses a través de les xarxes socials, la firma d'Alta Costura ha aconseguit convertir-se en una de les cases de moda més famoses en l'actualitat, sent els seus 'pantaboots' una de les seves peces més sol·licitades, malgrat l'incòmoda que pot arribar a ser la peça per si mateixa. Encara que es desconeix la xifra exacta que s'està embutxacant Kim Kardashian en ser ambaixadora de la firma, el cert és que per a Balenciaga la seva col·laboració amb la socialité s'està convertint en una autèntica mina d'or.