Ana Obregón no vol ni sentir parlar de càncer. El seu fill va morir el maig de 2020, fa gairebé dos anys, a causa d'un càncer pel qual va lluitar durant els seus últims tres anys de vida. Álex Lequio no va aconseguir vèncer la malaltia i va morir als 27 anys d'edat. Ana viu en el seu record i li està costant afrontar el dol i acostumar-se a aquesta nova vida sense el seu fill. Amb tal de ser més a prop del jove, la presentadora ha volgut complir el seu últim somni, la fundació Álex Lequio, on va posar tots els seus esforços per a la investigació del càncer i ajudar aquelles persones que passen per la mateixa malaltia.

Ana Obregón el càncer el persegueix. Aquest cap de setmana passat ha conegut una dura notícia, i és que un dels seus amics més grans al món de la interpretació afronta aquesta dura malaltia. Als seus 60 anys, Daniel Freire, David Hidalgo en la reeixida sèrie 'Ana y los 7', fa front al càncer. Ha estat la seva parella, Alberto Vázquez, que ha comunicat la notícia a les seves xarxes socials. El seu suport més gran en aquesta dura situació.

El missatge més emotiu d'Alberto Vázquez amb què anuncia que la seva parella pateix càncer

Amb una publicació molt romàntica, Alberto ha enviat el seu suport més sincer a l'intèrpret: "Aquesta foto és l'última abans de separar-nos per uns dies per lluitar contra el gran monstre. Confiant en tu, en la teva força, a l'equip de metges de #LaPaz, en la #SanidadPública malgrat tots els voltors que la desmantellen i venen al millor postor", començava explicant en una imatge d'una selfie d'ambdós: "Confiant en tu, en la ciència, en el progrés, en la teva força, en què aquí t'esperem aviat, molt aviat i bé, molt bé. Perquè així serà i així serà. Perquè tens més amics que estrelles un cel d'agost, una família que t'adora i una casa on ressorgir després de cada caiguda. I dos nadons que et busquen a cada ombra i cada soroll. Ballarem aviat tots junts pel major dels teus èxits i serà la festa de l'any. Promès. T'estimo i donem la cara per callar tant rumor, que ja pesa," escrivia. Aquest és un dels textos més emotius que s'han escrit fins ara. Juntament amb el text apareix una fotografia d'ambdós.

Alberto Vázquez i Daniel Freire viuen a Madrid, ja que el primer es troba immers en el musical 'El Metge'. Tanmateix, són molt recelosos de la seva intimitat i se sap molt poc de la seva vida en comú. Sempre han estat molt discrets. "Avui El Médico va per tu, per donar-te força i un somriure, perquè tu ho vals i molt més", escrivia a l'intèrpret la seva parella per Sant Jordi. Es desconeix si l'actor sortirà de gira amb l'obra després de conèixer l'estat de salut de Daniel.

Ana Obregón no ha tardat a escriure personalment a l'actor per donar-li ànims en aquests moments tan difícils. Ho ha fet de forma privada.