Aquests últims dos anys han estat determinants per a les empreses a nivell mundial a causa de la pandèmia. Gran quantitat de famosos han tingut que deixar de banda les seves emprenedories per les restriccions produïdes pel confinament. Encara que ha estat una temporada difícil per a alguns, per a molts d'altres s'ha convertit en un excel·lent escenari per prosperar. Aquest és el cas de la famosa influencera Aida Domenech, nom real de Dulceida.

L'influencera compta amb 2.9 milions de seguidors en el seu compte d'Instagram i una xifra molt semblant en fortuna, ja que ha facturat més de 2,4 milions d'euros en vendes amb la seva empresa Dulce Week End SL. Dulceida porta més de deu anys dedicant-se a les xarxes socials, iniciant amb un blog de moda, després un canal de YouTube i més recentment amb el seu compte d'Instagram. Des de l'any 2016 va decidir obrir-se camí com a empresària i va crear un reeixit negoci que li ha generat una quantitat molt generosa de diners.

 

 

Dulceida obté importants ingressos econòmics gràcies als contractes publicitaris que té amb diverses marques, però l'èxit de la seva fortuna no rau allà, sinó als tres vessants en els quals s'enfoca la seva empresa: DulceidaShop, marca de roba de l'influencera; Dulceweekend, festival on venia gran part de la seva col·lecció de peces i on reunia a diverses marques, celebritat i influencers amb el que col·laborava; i la seva millor inversió, In Management, empresa de representació que treballa actualment amb Carlos Sadness, Trendy Taste, Anabel Pantoja, Nagore Robles i Melyssa Pinto, entre d'altres.

Anabel Pantoja

Anabel Pantoja

Mitjançant un vídeo al seu canal de YouTube, l'empresària va comentar que la seva empresa de representació "És un somni, una lluita i un esforç" per a ella. A més, va explicar que gràcies a aquesta empresa és que ha pogut obtenir la majoria dels seus ingressos, arribant a obtenir guanys de més de dos milions d'euros a l'any.

De moment, Dulceida ha optat per aturar la producció de la seva marca de roba Dulceshop i s'ha enfocat en altres negocis. Des de fa més d'un any que no es publica res en el compte d'Instagram de la marca i tot i que encara compta amb més de 200.000 seguidors, el més probable és que aquesta xifra decaigui amb el temps a causa de la inactivitat de la marca.

Dulceida

Dulceida

El festival realitzat per l'influencera també es troba detingut, però en aquest cas no ha estat una decisió personal, sinó una conseqüència de la pandèmia. Dulceida ha explicat que aquest festival és un dels seus més grans somnis. No obstant això, ha hagut d'ajornar-lo per les limitacions d'aforament a causa de la pandèmia. Per aquest motiu ha volgut esperar a un temps prudent per poder organitzar l'esdeveniment sense córrer el risc d'infeccions i brots de Covid-19 dins del festival, que en general dura un parell de dies i congrega gran quantitat de persones. De moment, l'influencera es troba enfocada en continuar desenvolupant la seva empresa de mànagers, mentre les situacions sanitàries milloren per poder tornar al seu icònic festival.