L'estiu d'Ana Obregón està sent devastador. És el primer sense el seu fill Álex, mort de càncer el passat 13 de maig. La tragèdia colpeja l'actriu des de fa gairebé cent dies, i pair-la està resultant una missió extremadament difícil. El recorda cada minut a cada pas. No té descans ni treva, i les mostres de dolor i nostàlgia són molt habituals a les xarxes de la mare. El buit és impossible d'omplir. 

ana obregon GTRES

Ana Obregón trista Palma GTRES

ana obregon funeral EP

Ana Obregón funeral EP

Retirada a Palma on passa aquests mesos estiuencs, la presència de Lequio no ha desaparegut, i no pot evitar enyorar-lo. Ni plorar. Ho expressa en una nova publicació a Instagram, amb una foto amb els pares de l'Ana i el mateix Álex: "llevo horas mirando esta foto entre lágrimas desde mi retiro. Es una foto que jamás se repetirá y duele indescriptiblemente". Recorda les paraules del jove, que li mantenia la moral alta: "lo más importante de esta vida y lo único que al final de tus días te llevas son el tiempo y el amor que dedicas a las personas que quieres”. Una declaració d'amor en tota regla.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Antes me hacía ilusión cuando mi móvil me recordaba “tal día como hoy...” Ahora llevo horas mirando esta foto entre lágrimas desde mi retiro , sentada al atardecer en el mismo sofá mirando al mediterraneo. La hicimos tal día como hoy hace un año , oliendo el mismo mar , mirando hacia un futuro maravilloso con las buenas noticias de salud de mi hijo. Se que es una foto que jamás se repetirá y duele indescriptiblemente . He decidido compartirla con vosotros para recordaros que como decía mi Aless : “lo más importante de esta vida y lo único que al final de tus días te llevas son el tiempo y el amor que dedicas a las personas que quieres”. Nada ni nadie , ni siquiera su partida me van a quitar los infinitos momentos de amor que mi hijo me regaló y su lección de vida. Y esto es lo único que alivia un poquito mi dolor por la eternidad de su ausencia y su dolor por no estar aquí . #alessforever 💔

Una publicación compartida de Ana_Obregon Oficial (@ana_obregon_oficial) el

Ana Obregón Alex Lequio GTRES

Ana Obregón Alex Lequio GTRES

Els dies passen i la foscor no desapareix, tot i el sol de l'estiu. Només l'alleugen "los infinitos momentos de amor que mi hijo me regaló y su lección de vida. Y esto es lo único que alivia un poquito mi dolor". 

T'ha fet servei aquest article? Per seguir garantint una informació compromesa, valenta i rigorosa, necessitem el teu suport. La nostra independència també depèn de tu.
Subscriu-te a ElNacional.cat