L’exmembre de les Spice Girl s’ha vist esquitxada per una desafortunada campanya de publicitat d’una cadena de menjar ràpid anglesa especialitzada en pizzes. Sidhu Golden Fish and Chips fa tres anys que passeja unes furgonetes on associa la figura de la dissenyadora amb la massa extrafina de les seves pizzes.

A la imatge es pot veure una caricatura de Beckham -exageradament prima- rodejada per una banda que posa “icona anorèxica fashion”. Al seu costat, una pizza acompanyada del text “això sí que és prim”. La marca presumeix que la massa del seu producte és solament de dos mil·límetres.

Després de diversos avisos que exigien la retirada de la campanya, la dona de David Beckham ha decidit interposar una demanada en considerar que s’està fent un ús “inapropiat” de la seva imatge. Un portaveu de l’excantant ha assegurat estar “buscant assessorament legal” per prendre mesures respecte aquesta “difamació”.

 

So proud, amazing exhibition @brooklynbeckham thank you @christiesinc #whatiseebrooklynbeckham @poloralphlauren x VB

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on

El mateix portaveu ha acusat la companyia de “trivialització” dels trastorns alimentaris. El propietari de la companyia, Soni Sidhu, reconeix la gravetat d’aquest tipus de trastorns, però explica que mai faria broma d’un tema així i que vol que els seus clients entenguin l’anunci en “el seu context”.