Avui dia, el comerç electrònic creix cada vegada en un entorn més complex. A causa d'això, Emilio Márquez i La Latina Valley, un Club de Negocis a Madrid i Barcelona, han dut a terme un debat per analitzar les tasques, els reptes i les necessitats amb els que es troben els comerços electrònics a la xarxa.

equip

Fotografia dels participants de la jornada

Els dos canals de venda de l'ecommerce

En el debat es va esmentar a Bing com el cercador estrella dels sectors del comerç electrònic per ser menys costós i garantir un accés més fàcil a la comunitat. D'altra banda, també es va parlar del començament del canal "Mobile First", ja que la velocitat de càrrega en mobile és un factor determinant per posicionar els productes als canals de venda digitals.

Black Friday: La gran època de l'any per al comerç electrònic

El Black Friday és una tradició americana que a Espanya va començar a veure's efectiva sobretot als comerços online. No obstant, en els últims anys, els comerços tradicionals també s'han unit a aquesta tradició. A causa d'això, el pla de negoci ecommerce s'ha vist afectat i per això s'està estudiant la generació d'altres mecanismes per poder tornar a ser líder en vendes durant aquell període.

Whatsapp: Una solució de venda?

No parlem del Whatsapp que tots coneixem, anem més enllà. Es tracta de Whatsapp Business, una solució atractiva per a l'ecommerce que s'encarrega de vendre productes d'ús quotidià. Whatsapp Business permet atendre a l'usuari d'una manera molt més personalitzada, per això se li considera una bona via per aconseguir fidelització i posteriorment, portar l'usuari a una altra plataforma. Una altra via estudiada per nombroses empreses és utilitzar la subscripció com a eina de fidelització del client i ecommerce no es queda enrere.

El Chatbot, eina clau en campanyes de contingut

En l'actualitat s'ha pogut veure que grans empreses utilitzen el chatbot com a mecanisme de venda. La intel·ligència artificial i el machine learning són claus per desenvolupar els grans reptes tecnològics que necessita la societat. Encara així, mai no s'ha de deixar de tractar l'usuari d'una forma propera i amable per aconseguir una compra més beneficiària.

Ecommerce, la feina del futur?

Sou elevat i flexibilitat a l'hora de treballar. Què més es pot demanar! Els professionals de l'ecommerce garanteixen el funcionament d'aquest pla de negoci. Existeix una gran demanda d'individus que desitgin formar part de l'esmentat tipus de comerç. Una feina que d'aquí a uns anys donarà la comoditat que necessita l'usuari.