El Barça continua estenent els seus tentacles allà on va i internacionalitza el seu negoci perquè en aquest sentit també és més que un club. L'entitat blaugrana, de gira als Estats Units, ha aprofitat les últimes hores per tancar un nou acord comercial amb la prestigiosa companyia discogràfica Sony Music.

L'acord de col·laboració signat, que serà per a dues temporades, pretén crear experiències d'entreteniment combinant la música i l'esport. "El FC Barcelona tindrà l'oportunitat de connectar amb els seus fans a través d'experiències d'entreteniment que combinen les estrelles del futbol amb els grans artistes musicals", diu el club en el comunicat emès. Unes estrelles musicals que van des dels famosos Nicky Jam i Becky G, que ja s'han trobat en les últimes hores amb els futbolistes culers, a la catalana Rosalía.

El Barça anuncia aquesta nova vinculació per "buscar de manera proactiva forces aliades que comparteixin els valors i la filosofia", que vol anar més enllà de l'esport.

El president blaugrana, Josep Maria Bartomeu, juntament amb el CEO del Barça, Òscar Grau, van acabar de tancar l'acord amb la marca japonesa el passat diumenge al Trofeu Joan Gamper, quan es van trobar amb Afo Verde, Chairman i CEO de Sony Music Latin Iberia, i José Maria Barbat, president de Sony Music Entertainment Iberia.

El primer acte post acord ha estat a Miami, on el Barça ha aterrat aquest dimarts, i ja en les primeres hores ha assistit a una recepció de Sony per celebrar la unió entre les dues parts. Carlos Vives, Becky G, Pedro Capó, Nicky Jam o ChocQuibTown han estat les estrelles musicals que han representat Sony, i Sergio Busquets, Ivan Rakitic, Ousmane Dembélé, Antoine Griezmann, Arturo Vidal, Rafinha Alcántara, Samuel Umtiti i Jordi Alba, els representants culers.

Festa Sony Barça Miami FC Barcelona

Griezmann Pinto Busquets Barça FC Barcelona

Festa Sony Barça Miami FC Barcelona

FC Barcelona

El futur d'aquest acord encara no té els projectes del tot fixats, però en els propers mesos ja han anunciat que concretaran totes les accions que duran a terme conjuntament. La principal intenció és portar artistes Sony a esdeveniments del Barça, a més d'utilitzar èxits de la discogràfica per vendre els productes del club català.