El Barça va perdre el primer Clàssic contra el Reial Madrid de l'Eurolliga. Però una de les notícies es va produir just abans del partit, quan el doctor de l'equip blanc, Miguel Ángel López, va assegurar que els blaugrana eren una "colla de rates". Aquest divendres, l'entitat catalana ha volgut emetre un comunicat.

"El FC Barcelona lamenta les expressions utilitzades pel doctor del primer equip de bàsquet del Reial Madrid. Aquest tipus d'expressions desafortunades no fan més que fomentar l'odi, fet que rebutgem completament", ha assegurat el Barça.

I han afegit: "el FC Barcelona deixarà en mans de l'Eurolliga les mesures que cregui oportunes a prendre respecte a aquesta qüestió i espera que no es torni a repetir una situació com aquesta en la que es falta clarament al respecte a un grup de jugadors, tècnics i staff".

A més, el doctor del Madrid va voler escriure un comunicat demanant disculpes. "Res més lluny de la meva intenció d'incitar a cap tipus de violència, ni faltar el respecte a una entitat per la qual sento admiració", ha explicat.

"Durant anys m'he encarregat de fer les arengues prèvies als partits cridant l'èpica i a la competitivitat i el moment captat per les càmeres és un comentari desafortunat on el fervor de la situació que caracteritza un Clàssic va portar a l'insult", ha assegurat.

"Com a persona, esportista i com a professional de la medicina, reitero el meu penediment i vergonya pel que ha succeït i demano, que en la manera del possible, puguin perdonar-me", ha sentenciat.