Telepizza ha assenyalat que aposta per la innovació experiencial, combinant el llançament de 'drops' —edicions limitades de producte que generen exclusivitat i expectació en els consumidors—, amb les seves pizzes més emblemàtiques. "Tot això forma part d'una estratègia que consolida un model distintiu de creació de valor, que situa el client al centre, i en el qual Telepizza s'està recolzant per continuar reforçant la seva posició de lideratge al mercat", va destacar Telepizza.
La veritable massa de Telepizza està formada per aquells que l'escullen com a primera opció, per això estrènyer la relació amb els seus consumidors i enfortir la identitat de marca constitueix un dels seus pilars estratègics. La companyia va indicar que no es limita a llançar productes, sinó que els transforma en experiències que connecten amb els consumidors i els permeten descobrir noves formes de gaudir d'una pizza. És el cas de la Pizza ChocoDubai, l'última incorporació a la carta de la marca. Una proposta dolça que converteix el moment deles postres en una experiència única, en fusionar el sabor exòtic del pistatxo amb el toc de xocolata sorprenent a qui la tasta.
Les Mestres de Telepizza, afegeix, són un altre exemple d'aquesta estratègia d'innovació de producte. Amb aquestes pizzes, la marca aposta pels ingredients més reconeixibles de la gastronomia espanyola. En concret, les dues últimes receptes que s'han sumat han estat la Burgalesa Mestra i la Pamplonesa Mestra, amb botifarra d'arròs de Burgos i xoriço de Pamplona com a respectius protagonistes. Ambdues novetats de la carta de Telepizza són un exemple de l'atenció que la marca presta a les tendències gastronòmiques i als gustos dels seus clients per integrar-los en la seva estratègia d'innovació. A més, Telepizza també s'ha vinculat a grans marques com Heinz per oferir experiències de consum diferencials i exclusives, com ha estat el cas de les ‘Jugonas de Telepizza’. Amb aquest tipus de cobrandings, la companyia reafirma la seva solidesa i confiança a nivell internacional, alhora que advoca per oferir als consumidors noves propostes alineades amb les seves preferències cada cop més canviants. Per exemple, en el marc d'aquesta aliança Telepizza presentava el passat estiu la 'Jugona de Burger' i la 'Jugona de Frankfurt', elaborades amb la massa clàssica de Telepizza i salses Heinz. Unes noves referències fruit de l'escolta activa dels clients i de la seva constant tasca d'innovació dins del sector.
Juntament amb aquestes novetats, que arriben a la carta amb noves propostes gastro, Telepizza crea al llarg de l'any 'drops' de producte perquè els seus clients puguin experimentar nous sabors i formats de pizza. Disponibles a la carta per temps limitat, es tracten d'edicions limitades acurades per connectar amb els clients en moments especials. És el cas de la Pizza Cor per Sant Valentí o el Dia de la Mare, un gest a l'amor amb una pizza en forma de cor, decorada amb pètals de flors seques, acompanyada a més d'una edició especial de la seva emblemàtica caixa. Un altre exemple ha estat la pizza Tenebrosa, elaborada amb massa de color negre, creada especialment per a Halloween que a més oferia la possibilitat de personalitzar-la. Ambdues propostes reforcen el propòsit de Telepizza de generar moments significatius amb les seves pizzes perquè els clients puguin gaudir-los.
Telepizza s'anticipa així a les tendències i acompanya els consumidors en aquests espais de gaudi que formen part de l'imaginari col·lectiu. Sota el concepte de neohedonisme, la companyia entén que el plaer no és només impulsiu, sinó que implica viure experiències significatives i compartides que aporten valor emocional i social. En un escenari en què la innovació s'enfronta a grans reptes, Telepizza demostra que per sorprendre cal escoltar el consumidor, una bona idea, un enfocament clar i una execució coherent. Amb aquesta estratègia, la companyia reafirma el seu compromís de ser present en la vida dels seus consumidors, transformant cada pizza en una experiència que es comparteix.
© SERVIMEDIA. Aquest contingut pertany a Servimedia. La seva difusió està permesa únicament als clients d'aquesta agència de notícies, sempre que s'esmenti Servimedia com a font o autor. Tots els drets estan reservats. Està prohibida la seva distribució o comunicació pública per part de tercers, independentment del mitjà o format utilitzat.