Tres anys després del seu llançament, el Marketplace de Conforama ha registrat un creixement de més del 50% i supera els 500.000 productes actius a Espanya i Portugal, consolidant-se com un dels referents del sector de la llar i la decoració a la Península Ibèrica. La plataforma compta actualment amb més de 1.000 marques i 250 venedors, i preveu assolir el milió de referències el 2026.

Des de la seva creació, el nombre de comandes ha crescut un 171%, i les vendes s'han duplicat respecte a l'any anterior. La companyia destaca que el 70% del catàleg procedeix de signatures locals, amb un 85% espanyoles i un 15% portugueses. Actualment, més del 90% dels productes ofereixen enviament gratuït, sent un dels serveis més valorats pels usuaris.

“L'èxit del Marketplace confirma la solidesa de la nostra estratègia digital i la nostra capacitat d'adaptació a les noves formes de consum”, afirma Xavier Papiol, CMO de Conforama Ibèria. Amb Álvaro Monge Roncero, Head of Marketplace a Espanya i Portugal, al capdavant d'aquesta àrea, la companyia continuarà incorporant noves marques europees per ampliar la varietat i consolidar-se com un espai estratègic tant per a consumidors com per a nous sellers.

De cara al 2026, la companyia preveu un creixement superior al 25%, impulsat per un augment del 50% en venedors actius i la meta d'assolir el milió de referències, reforçant el seu objectiu de convertir-se en el major Marketplace especialitzat en equipament i decoració de la llar a la Península Ibèrica.