Cinc. La notícia podria acabar aquí. Cinc mil euros és la xifra que va demanar l'actriu a una marca que volia que els cités a la seva xarxa social. Dos milions de seguidors a Instagram són molts possibles compradors i ella s'ho cobra en cash. La tarifa de la que encara és dona de Bustamante queda lluny dels 1500 € que demana Laura Escanes, que encara està cursant 1r de Echevarría. Algunes marques estan boges però no són tontes. Paula Echevarría té un ofici més enllà de ser famosa. De tant en tant fa d'actriu. Ademés està estupenda als seus 40 acabats de fer. Ser mona als 21 no deixa de ser una obvietat.

 

A post shared by Paula Echevarria (@pau_eche) on

 

A post shared by Paula Echevarria (@pau_eche) on

 

A post shared by Paula Echevarria (@pau_eche) on

Clinc clinc. Ho sentiu? Són els euros que li cauen a l'asturiana que millor sap rentabilitzar el fenomen wannabe. Noies que volen ser echevarries i que en comptes de mirar anuncis a la TV miren "moments" que en realitat són spots. La llei que regula la publicitat fixa fins i tot quan poden durar les pauses pels anuncis de les cadenes de tele, però no ha tingut temps d'impedir que els famosos ens bombardegin  a la seva xarxa personal amb publicitat encoberta i per tant il.legal. 

 

A post shared by Paula Echevarria (@pau_eche) on

Gràcies a això, l'instagram de Paula Echevarría sembla el top manta.