El fenomen sense roba que ha triomfat a Itàlia i al Regne Unit aterra aquest diumenge a casa nostra després d’un selecte càsting. I és que sí, hi apareixerà gent nua, però alhora educada i elegant. La cadena ho té clar: "ningú desprestigiarà el més mínim" aquest innovador format.

Desnúdame, tal com ha estat batejat el programa, arriba com a espai estrella de DKISS, el nou canal televisiu d’entreteniment dedicat als joves... i als adults amb esperit juvenil. El programa unirà dues persones a la mateixa habitació, acompanyades només per una pantalla gegant, i d’un llit una mica més petit, d’1,35 x 2 metres.  

Seran trenta minuts de trobada, on els valents observaran en pantalla moments de la vida de cadascú per entaular conversa. Mentrestant, aniran traient-se mútuament la roba (si és que ho volen)... I el que arribi després de la trobada ja dependrà de la sintonia de la parella.

El càsting per triar els concursants ha estat cuidadíssim. Segons ha explicat la directora Sonia Domínguez a la presentació del programa, les 180 persones que han estat disposades a sortir al Desnúdame han hagut de presentar fins i tot el certificat penal. “No volíem que hi hagués cap tipus de problema amb els nostres participants”, ha afirmat. Així, no es veurà al programa ningú maleducat que pugui deixar l’espai “en ridícul”. “Tenim uns concursants molts bons”, conclou Domínguez.

Desnúdame vol trepitjar fort, i per això la cadena ha triat una franja horària arriscada, però que creuen que és allà on hi ha peix a vendre: els diumenges a les 21 hores, o el que és el mateix, quan s'emeten els telenotícies. I és que després, programes com Salvados o la tornada del Chester de Risto Mejide ja acaparen bona part de l’audiència.

Vols estar al dia de totes les notícies d'ENBlau?

Segueix-nos a Facebook!

Precedents de Desnúdame

El programa va néixer a Itàlia el gener de l’any passat sota el nom anglòfon d’Undressed, per després viatjar al Regne Unit. Ara bé, potser la idea no va arribar del no-res. El format recorda força a l’experiment fet per la youtuber Tatia Pllieva l’any 2014, en què va unir al mateix llit parelles que no es coneixien, fins a despullar-se. El vídeo arriba gairebé als 42 milions de visualitzacions.

Pllieva havia fet un experiment similar uns mesos abans, quan un grup de persones es van prestar a fer un petó als llavis a una de desconeguda. L’èxit és aclaparador: 118 milions de visites a Youtube.

El nou programa Desnúdame, a més d’emetre’s els diumenges al vespre a DKISS, es podrà veure els dijous a les 20 hores al canal de Facebook del programa.