Ja que -a priori- el rei Felip VI no té capacitat de decisió política, ara la companyia d’oci ‘Atrápalo’ ha decidit atorgar-li poder... per decidir el grau de divertiment dels espanyols.
Així, la firma ha engegat una campanya per la qual “un milió d’euros en oci i viatges” depenen de si el monarca pronuncia una paraula, una sola paraula, en el tradicional discurs reial de la Nit de Nadal.
El Rey puede armar la Marimorena estas Navidades. Ayúdanos a convencerlo y regalaremos 1 millón de € en ocio y viajes #SiElReyDiceMarimorena pic.twitter.com/x94rFWY34v
— Atrápalo España (@atrapalo) 12 de desembre de 2016
El mot ‘afortunat’ és “marimorena”, el qual ja de per sí fa olor de Nadal, a causa de la famosa cançó “Ande, ande, ande, la marimorena; ande, ande, ande...”. Si Felip VI pronuncia aquestes 10 lletres, els ciutadans tindran premi en forma de viatges, escapades, i altres motius d’oci encara no especificats... però que de ben segur seran ben rebuts.
La companyia ha comunicat oficialment a la Casa Reial la proposta i ha incitat els internautes a utilitzar el hashtag #SiElReyDiceMarimorena per aconseguir l’objectiu.
A l’anunci de promoció, per cert, el monarca apareix intentant ‘col·locar’ la paraula ‘marimorena’ al discurs. De tant repetir-la, li acaba sortint ‘moreneta’, a més d'unes altres dues paraules en gallec i basc. Aviam si és que el rei Felip d’’Atrápalo’ és més sensible amb les llengües que el de veritat...
Les originals campanyes d''Atrápalo'
No és el primer cop que 'Atrápalo' duu a terme iniciatives d'aquesta mena, ben al contrari. En una ocasió, per exemple, va decidir trobar xicota a un tuitaire cansat de rebre missatges romàntics de Sant Valentí per part de la companyia:
No sabem si al final l'amor va donar els seus fruits... Però la intenció és el que compta.