Ja que -a priori- el rei Felip VI no té capacitat de decisió política, ara la companyia d’oci ‘Atrápalo’ ha decidit atorgar-li poder... per decidir el grau de divertiment dels espanyols.

Així, la firma ha engegat una campanya per la qual “un milió d’euros en oci i viatges” depenen de si el monarca pronuncia una paraula, una sola paraula, en el tradicional discurs reial de la Nit de Nadal.

El mot ‘afortunat’ és “marimorena”, el qual ja de per sí fa olor de Nadal, a causa de la famosa cançó “Ande, ande, ande, la marimorena; ande, ande, ande...”. Si Felip VI pronuncia aquestes 10 lletres, els ciutadans tindran premi en forma de viatges, escapades, i altres motius d’oci encara no especificats... però que de ben segur seran ben rebuts.

La companyia ha comunicat oficialment a la Casa Reial la proposta i ha incitat els internautes a utilitzar el hashtag #SiElReyDiceMarimorena per aconseguir l’objectiu.

Imatge: @atrapalo

A l’anunci de promoció, per cert, el monarca apareix intentant ‘col·locar’ la paraula ‘marimorena’ al discurs. De tant repetir-la, li acaba sortint ‘moreneta’, a més d'unes altres dues paraules en gallec i basc. Aviam si és que el rei Felip d’’Atrápalo’ és més sensible amb les llengües que el de veritat...

Les originals campanyes d''Atrápalo'

No és el primer cop que 'Atrápalo' duu a terme iniciatives d'aquesta mena, ben al contrari. En una ocasió, per exemple, va decidir trobar xicota a un tuitaire cansat de rebre missatges romàntics de Sant Valentí per part de la companyia:

No sabem si al final l'amor va donar els seus fruits... Però la intenció és el que compta.