L’empresa Groupon es caracteritza per ser un dels portals més destacats de comerç online i pel seu enviament massiu de correus electrònics -que acostumen a emmagatzemar-se com a correus no desitjats- per cridar l’atenció dels usuaris amb les seves promocions.
Aquest cop, però, sembla que no han estat gaire afortunats a l’hora d’anunciar “el regal ideal” per a “la dona de la teva vida”. Amb motiu del dia internacional de la dona treballadora (8 de març), l’empresa presenta un seguit de propostes de regals als seus usuaris entre els quals destaquen una aspiradora, una planxa o productes per aprimar.
Les reaccions a les xarxes socials no s’han fet esperar:
Hola, @Groupon_es. Váyanse a la mierda. pic.twitter.com/txScC3t1Uv
— María Clara Montoya (@mc_montoya) 26 de febrero de 2017
Se acerca el día de la mujer... y @Groupon_es te recomienda comprarle una aspiradora pic.twitter.com/jRIP89wrVJ
— Jose Maria (@JoseMaria91_) 26 de febrero de 2017
Y el Oscar al #EmailMarketing más desafortunado del año es para... @Groupon_es
por el #DíaDeLaMujer #Oscars pic.twitter.com/aIQIR7XZOV
— Edu Soma (@somaeduardo) 27 de febrero de 2017
Groupon s’ha vist obligada a demanar disculpes hores més tard al·legant que la selecció de productes és involuntària i que estan a favor de la igualtat.
Lamentamos si hemos ofendido a algún usuari@ con la desafortunada y no intencionada selección de productos.Apostamos siempre por la igualdad
— Groupon España (@Groupon_es) 27 de febrero de 2017
Malgrat les disculpes, la xarxa ja està plena de captures de les promoció acompanyades de comentaris que no deixen en gaire bon lloc a la companyia.