Tres setmanes després que els retards de Vueling afectessin milers de passatgers d'arreu d'Europa, i que la companyia garantís el passat 11 de juliol al Ministeri de Foment que avisaria amb antelació de la cancel·lació de vols i incrementés el nombre d'avions i de pilots, avui el caos torna a regnar a l'aeroport del Prat

Tot i que hi ha diversos vols que estan sortint amb retard des de Barcelona, Vueling s'emporta la palma. I ho ha fet en el tercer cap de setmana de juliol, en plena operació sortida. L'aerolínia ha justificat les hores d'espera "per regulacions a l'aeroport de Barcelona".

Segons la companyia, el 80% dels vols surten amb puntualitat i els retards són d'entre una i tres hores. Ahir a la nit, Vueling va haver de cancel·lar cinc vols i en va reprogramar dos més per avui, un que volava a Beirut i un altre que anava a Sant Petersburg, suposadament per la tempesta elèctrica que va il·luminar la nit barcelonina.

Avui, el problema tindria relació amb la vaga de controladors aeris a Itàlia, però, altra vegada, qui ho pateix és quasi només Vueling, ja que Iberia o British Airways també estan registrant retards, però molt puntuals i de no gaire temps d'espera.

Enfadats amb Vueling

Els usuaris han tornat a sortir a la càrrega contra Vueling i han criticat de valent la companyia sota l'argument que si l'excusa és la tempesta, "la resta de vols van perfectes".

Altres, avorrits i indignats, han optat per fer un Periscope del temps d'espera.

Deixar els usuaris tancats a l'avió i esperant s'està convertint en una moda en aquesta aerolínia i això està començant a fer empipar els usuaris.

Alguns han carregat contra la "sensació de caos, descontrol i desinformació que proporcioneu als passatgers", diuen.

Els "motius operacionals" als quals Vueling atribueix els retards s'estan convertint en l'excusa fàcil de la companyia. 

Finalment, hi ha qui porta -de moment- més de sis hores esperant el seu vol.