Vueling ha celebrat aquest dimarts la fita de transportar 100 milions de passatgers des de l'aeroport de Barcelona-el Prat. El director comercial de Vueling, David García, ha assegurat el següent: "L'aerolínia ha apostat molt per Barcelona d'ençà que va néixer el 2004 i la posterior fusió amb Clickair. Vueling ha apostat per l'aeroport del Prat, des d'on volem a 130 destinacions, contribuint a millorar la connectivitat aèria de Barcelona". Per celebrar-ho, l'aerolínia ha decorat un dels seus avions Airbus A320 amb el lema "Vueling loves Barcelona" i un mosaic inspirat en Gaudí que incorpora els colors corporatius de la firma.

D'aquesta manera, la nau portarà el nom de la capital catalana per les destinacions que ofereix Vueling per Europa, el nord d'Àfrica i el Pròxim Orient, començant per un vol a Sevilla que s'enlairarà aquesta tarda. García ha destacat que cap altra companyia europea opera amb tants vols des d'un mateix aeroport com Vueling fa a Barcelona, on té més d'un terç de la quota de mercat.

Barcelona com a focus

Sobre els futurs plans de la companyia, García ha assegurat el següent: "El nostre focus és Barcelona", i ha assenyalat que l'empresa "aposta per més freqüències que puguin donar servei a viatgers de negocis" a destinacions com Sevilla, Bilbao, Màlaga i Alacant, mentre continuen treballant en l'expansió internacional. 

Després dels problemes que va registrar la companyia durant el període d'estiu del 2016, el directiu de Vueling ha afirmat el següent: "Enguany estem preparats per afrontar la campanya d'estiu. Hem fet canvis en el programa de vols, hem programat més temps d'escala i dissenyat nous procediments d'embarcament. Això està donant els seus fruits i s'ha reflectit en una millora de la puntualitat". Vueling té un 36% de la quota de mercat de Barcelona i l'any passat va transportar 28 milions usuaris, dels quals 16,5 milions van ser al Prat.