Schibsted Spain, propietària de portals com Fotocasa, Infojobs o Milanuncios, ha comprat el portal immobiliari Habitaclia, especialitzat a la costa mediterrània. Segons ha comunicat Schibsted Spain, amb aquesta nova adquisició, l'empresa oferirà als seus usuaris mensualment més de 1.500.000 d'immobles de compra i lloguer de més de 15.000 agències immobiliàries clientes i de particulars.

L'empresa aglutina un grup de portals que acumulen mensualment més de 180 milions de visites, 35 milions d'elles als seus classificats d'immobiliària i, amb la compra d'Habitaclia, aquest trànsit augmenta més d'un 15%. El conseller delegat de Schibsted Spain, Frode Nordseth, ha destacat que Habitaclia és el portal immobiliari de referència a l'àrea mediterrània. Després de l'adquisició, Habitaclia funcionarà com a marca independent dins de Schibsted Spain, mantenint les seves oficines i sumant els seus més de 80 treballadors a la plantilla de Schibsted, alhora que també seguirà treballant de manera autònoma respecte a Fotocasa.

La facturació d'Habitaclia durant el 2016 ha estat de 6,8 milions fins al tercer trimestre, un 36% més que en el mateix període de l'any anterior i la seva incorporació a Schibsted Spain incrementarà la xifra de negoci de l'empresa en un 8%, cosa que implicarà una facturació conjunta superior als 88 milions durant els tres primers trimestres del 2016.