Level, la marca de baix cost i llarg recorregut del grup IAG, ja ha venut més de 100.000 bitllets des del seu llançament el passat dia 17 de març, segons ha explicat aquest dimarts la pròpia companyia, que començarà a operar el pròxim 1 de juny. El grup IAG va llançar el passat 17 de març la seva marca Level que, operada per Iberia, realitzarà els seus vols de baix cost i llarg recorregut des de l'aeroport de Barcelona-El Prat i iniciarà les seves operacions en el mes de juny amb vols a Los Angeles, San Francisco, Punta Cana i Buenos Aires.

Els bitllets es venen a través de la seva pàgina web que ha rebut 700.000 visites i a la que més del 60% dels clients de Level accedeixen a través dels seus dispositius mòbils. El conseller delegat d'IAG, Willie Walsh, ha celebrat l'acollida que ha tingut la nova companyia i s'ha felicitat perquè "estem permetent que moltes persones viatgin per primer cop a destins de llarg recorregut" alhora que ha assenyalat que vendre més de 100.000 bitllets amb una marca nova en un període tan curt de temps és "increïble".

També ha afegit que aquest és només el principi perquè a l'estiu de 2018 la marca disposarà de més avions i operarà més destins des de Barcelona, a la vegada que es planteja estendre les operacions de Level a altres destins europeus. El primer vol de Level tindrà lloc l'1 de juny pròxim des de Barcelona a Los Angeles. L'endemà, començarà a volar a San Francisco (Oakland); el 10 de juny, a Punta Cana i el 17 de juny, a Buenos Aires.