CaixaBank ha llançat CaixaBank Hotels&Tourism, una nova línia de negoci especialitzada en el sector turístic i hoteler. Es tracta d’un model de proximitat amb les empreses i negocis hotelers que s’articularà a través d’un servei especialitzat. 

El director general de CaixaBank, Juan Alcaraz, ha assegurat en un comunicat que el seu objectiu és "ajudar i acompanyar els nostres clients a mantenir un lideratge mundial en aquest sector, un dels més estratègics i importants en el conjunt de l'economia espanyola". Així doncs, la idea és oferit a les empreses del sector atenció personalitzada mitjançant un equip de 30 professionals, ubicats per tot el territori espanyol. 

CaixaBank assegura que és l'entitat de referència en el sector turístic amb una cartera de més de 14.000 clients i 5.000 milions d'euros de volum de negoci, i que sota la marca CaixaBank Hotels & Tourism, preveu un augment del 20% en el seu volum de negoci en el seu primer any d'activitat. Actualment, dos de cada tres hotels són clients de CaixaBank, la qual cosa es tradueix en més del 63% del total d'aquest col•lectiu.

Què ofereix?

 La incorporació de nous productes i serveis específics per al mercat hoteler complementa l'especialització en el sector tenint en compte les necessitats dels diferents subsectors: hotels, allotjaments turístics i càmpings. El catàleg inclou un dossier de productes específics i finançament adaptat als projectes hotelers, amb una anàlisi prèvia gratuïta. A més d'assessorar en les inversions dels clients i fomentar la modernització de la planta hotelera existent, CaixaBank promou el finançament de la compra d'actius hotelers i la de projectes de nova construcció, tant en el segment urbà com en el vacacional.

Altres avantatges de CaixaBank Hotels & Tourism són el subministrament d'informació sobre novetats i publicacions del sector, o la possibilitat d'assistir a fires, fòrums i esdeveniments especialitzats, a més d'altres iniciatives que es desenvoluparan en els pròxims mesos.